Hou deze kort en duidelijk beschreven. (Wordt weergegeven in de zoekresultaten in plaats van de beschrijving)
Bezoekers kunnen filteren op type keuken en/of sfeer - dus zorg er zeker voor dat je deze juist kiest en dat je alle relevante categorieën toevoegt.
Voeg een correct adres toe of laat leeg als dit niet relevant is (bv. enkel delivery)
De eerste foto zal getoond worden als achtergrond in het overzicht.
Feel free to change the text format to fit your needs.
You can add more similar panels to better help the user fill the form

Niet tevreden? Geld terug

Super, je zaak is nu terug te vinden op onze website!
Wist je al dat wij ook zorgen voor effectieve reservaties?

Je kan ervoor kiezen om je zaak te laten uitlichten op onze homepage waar dagelijks honderden mensen op komen kijken. Of neem eens een kijkje onder de tab marketing voor al onze aanvullende diensten met resultaatgarantie.

#1 in ondersteuning

We vinden het belangrijk dat u als restauranthouder tevreden bent van onze diensten. Als u met vragen, opmerkingen of klachten zit horen wij dit liefst zo snel mogelijk. 7/7 reageren wij hierop en zorgen we voor een correcte afhandeling.


Zit ik ergens aan vast?

Natuurlijk niet, uw restaurant, brasserie of bar moet flexibel en dynamisch kunnen werken. We weten dat  elke maand er anders uit ziet. Daarom vragen we enkel een opzeg van 1 maand op voorhand voor onze marketingdiensten zodat wij de tijd hebben om dit op een correcte manier af te sluiten.

Kan ik een persoonlijke afspraak maken?

U kan ons altijd contacteren op het nummer 0032 479 188 008 om eens persoonlijk af te spreken. Maar u mag ook altijd langskomen bij ons in Antwerpen op Entrepotkaai 1 aan het MAS.

Is er een mogelijkheid op kortingen?

Ja, naargelang die diensten waarvan u gebruik wilt maken en over welke termijn is het perfect mogelijk om een loyaliteitskorting af te spreken. Deze wordt telkens op maat gemaakt.

Zit u nog met andere vragen?

Aarzel niet om ons te contacteren want we helpen je met plezier verder.

Contacteer ons